Aleksandra
Abramowicz
Kupiec, Global Procurement
IMPERIAL TOBACCO POLSKA
Zawodowo od 2009 związana z zakupami globalnymi w Imperial Tobacco Polska S.A. Hobbystycznie zajmuje się poszukiwaniem powiązań pomiędzy mechanizmami pracy kupca, funkcjonowania działów zakupów oraz psychologii. Ukończyła Coaching Menadżerski na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz Akademię Trenera na Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Z powodzeniem realizuje projekty w ramach studiów doktoranckich z zakresu relacji na rynku B2B oraz digitalizacji zakupów na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
DZIEŃ PIERWSZY
15:20 - 16:00
Pandemia - wróg czy przyjaciel relacji z dostawcami?
- O relacjach biznesowych – rozwój teorii marketingu, relacje na rynku B2B, ewolucja funkcji zakupów w organizacji.
- W świetle monitorów: digitalizacja komunikacji.
- Pandemia i co dalej?
DO KONFERENCJI POZOSTAŁO TYLKO:
Dni
Godziny
Minuty
Sekundy