DZIEŃ PIERWSZY

11:30 - 12:30
daniel-matela-forum-zakupow
Daniel Matela
Manager, Capital Procurement - Process & Packaging
GlaxoSmithKline
Etapy ewolucji i rozwoju kategorii zakupowej:
  • Czym jest ewolucja i rozwój kategorii zakupowej?
  • Jak planować strategie zakupowe na podstawie ewolucji?
  • Korzyści wynikające ze stosowania krzywej ewolucji.
Odtwórz wideo

Profil:

Daniel Matela – praktyk z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu zakupami na każdej płaszczyźnie, na poziomie krajowym i międzynarodowym. Negocjator oraz Manager Zakupów z doświadczeniem w międzynarodowych koncernach produkcyjnych, FMCG i PHARMA. Karierę rozpoczynał ponad 15 lat temu w koncernie finansowym Aviva (wcześniej Commercial Union). Swoje doświadczenie zdobył także w CEDC International (Bols, Żubrówka, Absolvent) gdzie zarządzał 8 kategoriami zakupowymi, realizował projekty optymalizacyjne w ramach zarządzania kilkudziesięcioma kategoriami zakupowymi w Imperial Tobacco Polska S.A, a także jako Global Sourcing Manager Capex w Mondelēz International. Obecnie odpowiada za zarządzanie kategorią Capex na poziomie globalnym w GlaxoSmithKline. Od 2016 roku Senior Consultant i Trener w firmą Goodman, od 2018 wiceprezes zarządu GOODMAN GROUP Sp. z o.o. (ponad 60 projektów w ramach Capex). Absolwent Wyższej Szkoły Komunikacji i Zarządzania w Poznaniu na Wydziale Ekonomii, Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na Wydziale Prawa i Administracji oraz Studiów Podyplomowych „Zakupy w Biznesie” w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Wykładowca na studiach podyplomowych „Zakupy w Biznesie” w Poznaniu i Toruniu oraz „Manager Zakupów” w Chorzowie.

DO KONFERENCJI POZOSTAŁO

Dni
Godziny
Minuty
Share on linkedin
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on google
Share on email
POLECANE SZKOLENIA DLA KUPCÓW I MANAGERÓW DS. ZAKUPÓW
X