TERMIN EDYCJI 2021
23-24 WRZEŚNIA WARSZAWA

DZIEŃ DRUGI - EDYCJA 2020​

09:10 - 10:10
Dawid Kujaczyński Forum Managerów Zakupów, Konferencja Zakupowa
Dawid Kujaczyński
Kierownik Logistyki Towarowej
Amica S.A.
Wpływ digitalizacji na zakupy usług Supply Chain:
  • W jaki sposób możemy zwiększyć efektywność procesu logistycznego?
  • Wpływ na decyzje zakupowe.

Profil:

Dawid Kujaczyński – zawodowo związany z Amica S.A., liderem branży AGD w Polsce oraz w wielu krajach Europejskich. Od 3 lat jako Kierownik Logistyki Towarowej zarządza w Grupie Amica całym procesem Supply Chain kupowanych Towarów Handlowych. Aktualnie odpowiedzialny za centralizację i digitalizację procesów logistyczno – zakupowych w ramach Grupy. Posiada ponad 10 letnie doświadczenie w zarządzaniu wieloma kategoriami zakupowymi w największych firmach w Polsce (Imperial Tobacco, Beiersdorf, Decora S.A., Amica). W czasie swojej kariery wdrożył wiele projektów optymalizujących zarówno procesy wewnętrzne, koszty zakupowe jak i obniżających koszty funkcjonowania przedsiębiorstw.

DO EDYCJI 2021 POZOSTAŁO

Dni
Godziny
Minuty
POLECANE SZKOLENIA DLA KUPCÓW I MANAGERÓW DS. ZAKUPÓW