REGULAMIN KONFERENCJI „PROCUREMENT ANGELS”
Z DNIA 06.12.2018

I - Postanowienia ogólne:

  1. Konferencja zakupowa Procurement Angels, zwana w dalszej części Regulaminu Konferencją, odbędzie się w dniach 21-22 marca 2019 roku we Wrocławiu.
  2. Organizatorem Konferencji jest firma GOODMAN GROUP Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy Al. Jana Pawła II 27, kod pocztowy 00-867.
  3. Konferencja obejmuje wykłady, wystąpienia i prezentacje case study prelegentów Konferencji.
  4. Wszelkie informacje nt. Konferencji (m.in. informacje ogólne dot. wydarzenia, program), Formularz Zgłoszeniowy dla uczestników, oraz aktualizacje umieszczone są pod adresem: www.konferencjazakupowa.pl.
  5. Organizator Konferencji zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w programie Konferencji oraz zmiany prelegentów.
  6. Niniejszy Regulamin został zamieszczony na stronie www.konferencjazakupowa.pl, zwaną dalej stroną Konferencji.
  7. Celem Konferencji zakupowej Procurement Angels  jest promocja i integracja środowiska kupców, wzmacnianie jego potencjału poprzez pogłębianie wiedzy i wymianę doświadczeń.

II - Warunki uczestnictwa:

  1. Uczestnicy dokonują rejestracji na Konferencję za pośrednictwem narzędzia systemowego, poprzez wypełnienie i wysłanie Formularza Zgłoszeniowego, który znajduję się na stronie internetowej wydarzenia: www.konferencjazakupowa.pl.
  2. W Formularzu Zgłoszeniowym należy podać swój adres email, nr telefonu oraz imię i nazwisko; Uczestnicy chcący otrzymać fakturę VAT podają dodatkowo dane niezbędne do sporządzenia faktury VAT: firmę, pod jaką prowadzą działalność gospodarczą/firmę, w której są zatrudnieni, adres, numer NIP.
  3. Przyjęcie zgłoszenia uczestnictwa zostanie potwierdzone przez Organizatora drogą mailową.
  4. Liczba miejsc na Konferencji zakupowej jest ograniczona – o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.
  5. Udział w Konferencji dla wszystkich Uczestników jest odpłatny.
  6. Cena podana na stronie głównej  obejmuje udział w wykładach, materiały konferencyjne, prezentacje prelegentów udostępnione uczestnikom konferencji po wydarzeniu, catering (przerwy kawowe, lunch) oraz bankiet oraz nocleg jeżeli został opłacony w zależności od wybranego pakietu,
  7. Cena podana w Formularzu Zgłoszeniowym nie obejmuje kosztów noclegu i dojazdu Uczestników chyba, że wybrany pakiet konferencyjny posiada taką opcję.
  8. Po prawidłowym wypełnieniu Formularza Zgłoszeniowego Uczestnik dokona płatności za pośrednictwem jednego z 3 sposobów płatności udostępnionych przez Organizatora.
  9. przelewem, na podany po rejestracji rachunek bankowy Organizatora:
  10. Kartą płatniczą za pomocą serwisu http://goodman.eu 
  11. Potwierdzenie pozytywnej finalizacji transakcji płatności Uczestnik otrzyma na adres e-mailowy.
  12. Kwota należności wynikająca z zamówienia winna zostać zapłacona w całości po dokonaniu zamówienia, nie później niż w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury proforma przez Organizatora. Faktura VAT zostanie wystawiano z datą marcową w dniach 1-14 marca 2020 r.
  13. Koszt udziału w Konferencji za każdego Uczestnika

          A) Pakiet podstawowy wynosi 1099 PLN netto przy wyborze udziału w jednym dniu kongresowym;

          B) Pakiet standard wynosi 1499PLN netto (w tym bankiet) przy wyborze dwóch dni;

          C) Pakiet premium wynosi 3899 PLN netto (w tym bankiet , nocleg oraz materiały w wersji elektronicznej) przy wyborze dwóch dni;

  1. W wyjątkowych sytuacjach Organizator zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia zgłoszenia uczestnictwa bez podania przyczyny.
  2. Ostateczny termin przyjmowania zgłoszeń oraz zapłaty za udział w Konferencji upływa z końcem dnia 15 marca 2020 roku.
  3. Konferencja jest wydarzeniem zamkniętym i do udziału w niej niezbędne jest posiadanie i okazanie dokumentu tożsamości.
  4. Organizator zastrzega sobie prawo do udzielenia zniżek od ceny podstawowej dal firm zgłaszających powyżej 5 osób.

III - Reklamacje, warunki rezygnacji i zwrotu kosztów:

  1. Uczestnik ma prawo do rezygnacji z udziału w Konferencji na warunkach określonych poniżej.
  2. Uczestnikowi przysługuje prawo do rezygnacji z udziału w Konferencji do dnia 14 lutego 2020 roku oraz prawo do zwrotu wniesionych opłat rejestracyjnych z zastrzeżeniem, że:
  3. W przypadku rezygnacji z udziału w Konferencji po dniu 14 lutego 2020 roku Organizator nie zwraca wpłat dokonanych tytułem udziału w Konferencji.
  4. W przypadku rezygnacji z udziału w Konferencji do dnia 14 lutego 2020 roku Organizator zwraca 50% dokonanych tytułem udziału w Konferencji.
  5. Rezygnacji z udziału w Konferencji należy dokonać w formie pisemnej i przesłać listem poleconym na adres GOODMAN GROUP Sp. z o. o. Al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa lub mailowo na adres koferencja@konferencjazakupowa.pl (w treści maila należy podać imię i nazwisko, nazwę firmy oraz rodzaj wybranego pakietu)
  6. W przypadku nie pojawienia się na Konferencji, a także braku pisemnej rezygnacji z udziału w Konferencji, Uczestnik obowiązany jest uiści pełną kwotę kosztów uczestnictwa w wysokości wynikającej z regulaminu.
  7. Brak wpłaty nie stanowi rezygnacji z udziału w Konferencji.
  8. W miejsce osoby zgłoszonej do udziału w Konferencji może wziąć udział inna osoba wskazana przez Uczestnika najpóźniej do 10 marca 2020 roku.
  9. W przypadku zmiany pojedynczych punktów programu lub prelegentów, Uczestnikowi nie przysługuje prawo do zwrotu wpłat dokonanych tytułem udziału w Konferencji ani dodatkowego odszkodowania.
  10. Organizator jest zobowiązany zwrócić Uczestnikowi kwotę wpłaconą tytułem udziału w Konferencji, jeżeli odwołanie Konferencji nastąpi z przyczyn leżących wyłącznie po stronie Organizatora.
  11. Organizator nie jest zobowiązany do zwrotu kwoty wpłaconej tytułem uczestnictwa w Konferencji oraz wypłaty jakichkolwiek odszkodowań, jeżeli Konferencja nie odbędzie się z jakichkolwiek przyczyn nieleżących po stronie Organizatora.
  12. Zwrot opłaty ustalonej na podstawie warunków wskazanych powyżej zostanie dokonany nie później niż w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia, w którym Organizator otrzymał rezygnację w formie pisemnej. Wpłacona przez Uczestnika opłata, o której mowa w zdaniu poprzednim, zostanie zwrócona na rachunek bankowy, z którego została dokonana płatność.

IV - Promocje i działania marketingowe dotyczące konferencji:

  1. Podczas Konferencji Partnerzy / Wystawcy są upoważnieni do eksponowania własnych materiałów promocyjnych i reklamowych w miejscach wyznaczonych przez Organizatora Konferencji.
  2. Korzystanie z powyższych materiałów jest dla każdego Uczestnika dobrowolne i bezpłatnie.
  3. Odpowiedzialność za treść i formę materiałów reklamowych ponoszą Partnerzy/ Wystawcy.
  4. Organizator zastrzega sobie prawo do ich oceny i akceptacji lub wykluczenia. Szczególnie w przypadkach w których ich treść naruszałaby czyjeś dobre imię lub promowała kontrowersyje treści (przemocowe lub podziałowe).
  5. Udział w Konferencji jest równoznaczny z udzieleniem przez Uczestnika zgody na nieodpłatne utrwalenie i wykorzystanie jego wizerunku przez Organizatora.
  6. Utrwalenie nastąpi w szczególności w formie fotografii i filmów wideo wykonanych w celu dokumentacji i późniejszej promocji Konferencji w materiałach promocyjnych i informacyjnych, bez ograniczeń czasowych.
  7. Brak zgody na wykorzystywanie wizerunku należy zgłosić na co najmniej 7 dni przed Konferencją poprzez adres email konferencja@konferencjazakupowa.pl

V - Przetwarzanie danych osobowych oraz poufność:

  1. Zgłoszenie udziału w Konferencji zakupowej jest równoznaczne z udzieleniem zgody Uczestnika na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych Uczestnika w celach promocji i marketingu działalności prowadzonej przez Organizatora, świadczonych usług oraz oferowanych produktów, zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.). Jest również jednoznaczne z wyrażeniem zgody na otrzymywanie drogą elektroniczną ofert oraz informacji handlowych dotyczących Organizatora. Uczestnikowi wyrażającemu zgodę na przetwarzanie danych osobowych przysługuje prawo kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, w tym także prawo ich poprawiania.
  2. Zgłoszenie udziału w Konferencji jest równoznaczne z przeniesieniem na autorskich praw majątkowych do nagrań i zdjęć oraz z wyrażeniem zgody na komercyjne ich wykorzystanie w przypadku sfilmowania lub fotografowania Uczestnika w ramach „otoczenia” prowadzącego, a także, gdy Uczestnik dobrowolnie wyraził zgodę na udzielenie wywiadu przed kamerą bądź pozowanie do zdjęcia.
  3. Podczas Konferencji dane osobowe Uczestników będą przetwarzane w celu weryfikacji poprawności okazywanych Biletów oraz na potrzeby zapisów na warsztaty.

VI - Odpowiedzialność materialna:

  1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za kradzież, uszkodzenie lub zniszczenie mienia Uczestnika w trakcie Konferencji.
  2. Uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność materialną za zniszczenia lub uszkodzenia z jego winy dokonane w czasie trwania Konferencji.
  3. Uczestnik zobowiązuje się zastosować się do wymagań niniejszego Regulaminu, jak również stosowania się podczas konferencji do zasad bezpieczeństwa oraz instrukcji i poleceń organizacyjno – technicznych przedstawicieli Organizatora
  4. Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za dokonane przez siebie zniszczenia na terenie obiektu, na którym odbywa się Konferencja.

VII - Własność intelektualna:

  1. Wszelkie materiały merytoryczne, know-how oraz treści poszczególnych wystąpień stanowią własność Organizatora oraz ich Twórców. Ich powielanie, rozpowszechnianie i upublicznianie w jakiejkolwiek formie wymaga pisemnej zgody Organizatora.

VIII - Postanowienia końcowe:

  1. Dokonanie zgłoszenia Uczestnictwa w Konferencji jest jednoznaczne z zaakceptowaniem przez Uczestnika niniejszego Regulaminu.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
  3. Wszelkie spory pomiędzy Uczestnikiem a Organizatorem mogące wyniknąć z tytułu Uczestnictwa w Konferencji będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora.
  4. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w niniejszym Regulaminie.
  5. Regulamin wchodzi w życie z dniem 06 grudnia 2018 r.
X